Algyői Közös Önkormányzati Hivatal a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Algyői Közös Önkormányzati Hivatal munkaügyi és személyzeti előadó munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozott idejű 1 évig tartó közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Csongrád megye, 6750 Algyő, Kastélykert utca 40.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: Foglalkoztatással kapcsolatos humánpolitikai, valamint munkaügyi feladatok - 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. számú melléklet II/1.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- Polgármesteri hivatal, önkormányzati intézmények vezetői és dolgozói, közfoglalkoztatottak munkaügyi feladatainak teljes körű ellátása
- KIR3 személyügyi nyilvántartó rendszer kezelése
- Cafeteriaval kapcsolatos ügyintézés
- Kapcsolattartás a Magyar Államkincstárral
- Közreműködik a köztisztviselők képzésének megszervezésében
- Statisztikai jelentésekhez, adatszolgáltatásokhoz kimutatások készítése
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Főiskola, egyetemi szintű jogász, humánszervező, pszichológus, szociálpolitikus vagy szociológus szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű pedagógus, hittudományi, szociális munkás vagy közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; főiskolai szintű államigazgatási és szociális igazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség, munkaügyi kapcsolatok, humánerőforrás menedzser, személyügyi szervező szakképzettség; rendészeti felsőoktatásban szerzett igazgatásrendészeti szakképzettség; katonai felsőoktatást folytató intézményben (jogelőd intézményében) szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és munkaügyi, társadalombiztosítási, személyügyi, személyzeti szakképesítés.,
- Munkaügyi területen szerzett - Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- KIR3 rendszer ismerete
- Magyar állampolgárság
- Büntetlen előélet
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2014. augusztus 26.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Apagyi Vivien nyújt, a 06-62-517-517-os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Algyői Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (6750 Algyő, Kastélykert utca 40. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: SZI/R/783/2/2008 , valamint a munkakör megnevezését: Munkaügyi és személyzeti előadó.
- Elektronikus úton Angyal Zsolt részére a angyal.zsolt@algyo.hu E-mail címen keresztül
- Személyesen: Angyal Zsolt, Csongrád megye, 6750 Algyő, Kastélykert utca 40. .
A pályázat elbírálásának határideje: 2014. augusztus 26.