× Hírek Önkormányzat E-Ügyintézés Turisztika Hasznos információk Események Facebook oldalunk Youtube oldalunk Instagram oldalunk
hu

ALGYŐ NAGYKÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT ASP KÖZPONTHOZ VALÓ CSATLAKOZÁSA

Algyő Nagyközség Önkormányzata 6.805.023,- Ft összköltségű, 100%-os támogatást nyert az KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-00790 projekt azonosítójú – Algyő Nagyközség Önkormányzat ASP központhoz való csatlakozása - c. pályázaton belül.

Rövid összefoglalás a projektről

Az elektronikus közigazgatás kiterjesztésének egyik lényegi eleme az önkormányzatoknál folyó, lényegében a teljes lakosságot érintő közigazgatási munka informatikai eszközökkel történő támogatása.

A törvényi felhatalmazás alapján az önkormányzati ASP rendszerhez való csatlakozás módját, a csatlakozás végső határidejét, az önkormányzati ASP rendszer szakrendszereit, az önkormányzati adattárházat működtető szervet, az önkormányzati adattár adatai forrását és az önkormányzati adattárházból történő adatlekérdezés, adatösszegzés és adatszolgáltatás feltételeit az önkormányzati ASP rendszerről szóló 257/2016. (VIII. 31.) Korm. rendelet (a továbbiakban: ASP Korm. rendelet) szabályozza.

Az önkormányzati ASP rendszer szakrendszerei:

  1. a) iratkezelő rendszer,
  2. c) az elektronikus ügyintézési portál rendszer, ide értve az elektronikus űrlap-szolgáltatást,
  3. d) gazdálkodási rendszer,
  4. e) ingatlanvagyon-kataszter rendszer,
  5. f) önkormányzati adó rendszer,
  6. g) ipar- és kereskedelmi rendszer,
  7. h) hagyatéki leltár rendszer.

A projekt szakmai-műszaki tartalma az alábbi tevékenységeket tartalmazza:

  1. Módosításra kerülnek az önkormányzati szabályzatok és rendeletek,
  2. Megvalósul az elektronikus iparűzési adóbevallás
  3. Megvalósul szakrendszerenként az adatállomány tisztítás és migráció
  4. Eszközbeszerzés megvalósítása
×