× Hírek Önkormányzat E-Ügyintézés Turisztika Hasznos információk Események Facebook oldalunk Youtube oldalunk Instagram oldalunk
hu

Az Algyői Polgármesteri Hivatal szervezeti és működési szabályzata, szervezeti felépítése

Az 1990. szeptember 30-án hatályba lépett Önkormányzati törvény értelmében a megszűnő tanács és szervei jogutóda, a választással létrejött önkormányzat, amely egységes hivatalt hoz létre Polgármesteri Hivatal elnevezéssel. 

Az egységes Polgármesteri Hivatal, mint költségvetési intézmény önálló jogi személy, egységességét a munkamegosztás tagolhatja, a munkamegosztással kialakuló egységek azonban nem rendelkeznek jogi önállósággal.

A Polgármesteri Hivatal kettős feladatkört tölt be. Mint a képviselő-testület hivatala gondoskodik a testületi ülések előkészítéséről, a hozott döntések végrehajtásáról, az ezekkel kapcsolatos valamennyi feladat ellátásáról, a képviselő-testület és a polgármester feladat és hatáskörébe utalt ügyek döntésre előkészítéséről. E mellett ellátja a jegyzői feladat és hatáskörbe utalt valamennyi tevékenységet és bizonyos területek vonatkozásában többletfeladatokat.

Hivatalunk több szervezeti átalakulás eredményeként, jelenleg az alábbi munkamegosztás szerinti tagolódás alapján látja el feladatait.

A szervezeti ábrát követően az egyes területek elérhetősége, és az ott foglalkoztatottak bemutatkozása található.

szervezeti_abra.jpg (245 KB)

kapcsolódó anyagok: Az Algyői Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata

×