Hírek önkormányzat Turisztika Közérdekű információk Események

Algyő Nagyközség Önkormányzat ASP központhoz való csatlakozása - KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-00790

Az önkormányzati ASP rendszer szakrendszerei:

a) iratkezelő rendszer,

c) az elektronikus ügyintézési portál rendszer, ide értve az elektronikus űrlap-szolgáltatást,

d) gazdálkodási rendszer,

e) ingatlanvagyon-kataszter rendszer,

f) önkormányzati adó rendszer,a

g) ipar- és kereskedelmi rendszer,

h) hagyatéki leltár rendszer.

A projekt szakmai-műszaki tartalma az alábbi tevékenységeket tartalmazza:

  1. Módosításra kerülnek az önkormányzati szabályzatok és rendeletek,
  2. Megvalósul az elektronikus iparűzési adóbevallás
  3. Megvalósul szakrendszerenként az adatállomány tisztítás és migráció
  4. Eszközbeszerzés megvalósítása